گل پسر و گل دختر

ماه محرم

1392/8/15 15:11
نویسنده : ღخاله جونیღ
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

                   اللهم ارزقنا کربلا

روز و شب دارم دعا            آرزومه ای خدا                     دیدن شش گوشه کرببلا

همه رفتن کربلا                 به دیار نینوا                        اسم من از قلم افتاده ای خدا

من و این دیده تر               من و قلب پر شرر                 من و یک عکس ضریح کربلا

حرم اربابم حسین             صحن بین الحرمین                 شده فکر و ذکر خواب هر شبم

همه سوز و ساز من          اینه امتیاز من                       که غلام و سینه چاک زینبم

میرسه تو هیئتا                به مشام جان ما                   بوی دلنواز یاس از علقمه

به که چه غوغا میشه       محشری بر پا میشه               شب جمعه کربلا با فاطمه 

چی میشه روز جزا          به سپاس گریه ها                  ما بشیم از همه آدمها جدا

مست شاه نینوا             جای جنت خدا                      ما بشیم ساکن کوی کربلا     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پریسا
24 آبان 92 16:31
التماس دعا داریم.
ღخاله جونیღ
پاسخ
محتاجیم به دعا
مامانی ثنا و محمد امین
6 شهریور 93 12:23
سلام خاله خانوم خوبید اکثر پستهاتون رمز داره پس تکلیف ما چیه که رمز نداریم به ما هم رمز میدید؟