گل پسر و گل دختر

محمد حسین جون

1393/7/11 11:18
نویسنده : ღخاله جونیღ
1,456 بازدید
اشتراک گذاری

                                                 

 

                                                                                       

 

سلام به گلای قشنگ خاله جونی و البته به دوستان وبلاگی

ویه سلام مخصوص به پسر 45 روزه خودم

و بالاخره پسر گل مامان 29 مرداد به دنیا اومد درست ماه تولد مامان و باباش که روز تولد خودم 6 مرداد و همسری 9 مرداد و گل پسری هم 29 مرداد شد

از گلای قشنگ خاله جونی معذرت میخوام که یه مدت خیلی طولانی نتونستم بیام براشون بنویسم تو این مدت اتفاق های زیادی افتاد که من خیلی هاش و یادم نیست اما مهمترین اتفاق خوب تولد پسر گلم و مهم ترین اتفاق بد هم فوت مادرجون(مامان بابایی) که چند ماهی میشه به رحمت خدا رفته خدا بیامرزدش

امیر علی خان هم امسال کلاس اولی شده قربونت برم

عکس پسر گلم چند دقیقه بعد از تولد

پسر گلام روز های اول تولد

بمیرم برای پسر گلم زردی گرفته بود

اینجا هم از پاشنه پاهای پسرم خون گرفتند برای آزمایش تیروئید

گلای قشنگم

نفس مامان

 

 

 

 

 

 

 

اینم از دسته گل همسری

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

خاله حدیثه
27 مهر 93 13:01
جیگرتو بخورم من عزیزم
مامانی امیرعلی جون
3 آبان 93 21:15
سلااااااااااااااااااام چه عجب تشریف آوردین مبارک باشه پسمل خوشگلت ازین به بعد باید علاوه بر خواهرزاده ها از نی نی خودت هم بنویسی مادر بزرگتون رو هم خدا رحمت کنه
ღخاله جونیღ
پاسخ
ممنون عزیزم شرمندهخیلی وقت نمیکنم بیام نت بیشتر مشغول بچه داری هستم
شيك پوش
15 آبان 93 13:41
با ما شيك پوش شويد: http://alizeshop.mihanblog.com
❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
18 آبان 93 23:15
سلام. واااایییی عزییییییزم حسابی مبارک باشه چ جوجوی نازی؛ خوش بحال امیرعلی و ریحانه جونی پسرخاله خوشگلشون اومدههههه خاله جونی که حالا مامان جون هم شدین زود زود بیاین ازین وروجکا عکس بزارید و اینجارو آپ کنید ما دلمون واستون تنگ میشه..
ღخاله جونیღ
پاسخ
مرسی گلم اگه وقت کنم حتما
مامانی ثنا و محمد امین
29 آبان 93 10:00
سلام تولد گل پسرتون مبارک باشه انشاالله 120 ساله بشه سالم و تندرست و شاد
ღخاله جونیღ
پاسخ
مرسی عزیزم